Xerrada Víctor Küppers AMPA INS RONDA – 31/03/2016 18 hores

0001 (1)

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS RONDA ( AMPA ) de Lleida vol convidar  tota la comunitat educativa del nostre centre, familiars i amics, així com a la societat lleidatana en general , a la xerrada que tindrà lloc el dijous 31 de març a les 18 hores al nostre centre a càrrec de l’escriptor i coach Víctor Küppers, que ens impartirà la xerrada “Vivir con entusiamo”

Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i Doctor en Humanitats. Treballa com a formador i conferenciant i imparteix classes de Direcció Comercial a la Universitat Internacional de Catalunya i la Universitat de Barcelona. Va ser vicepresident de Barna Consulting Group i Assistant Professor d’IESE. També rep invitacions de col·legis i centres educatius per impartir conferències als pares sobre “Gestió de l’Entusiasme en la família ” .

Es dedica a la formació per vocació. Assegura creure ” fermament en les possibilitats que tenen totes les persones i en la importància de les actituds personals per desenvolupar el seu enorme potencial ” .

Els seus dos paraules favorites són ” passió i entusiasme ” i creu ” fermament que l’única vida que té sentit és una vida amb sentit”.

Aquesta xerrada, forma part del programa d’activitats adreçades  a Mares i Pares del nostre centre,

Des de la Junta de l’AMPA us volem recomanar aquesta xerrada, ja que poques vegades tenim la sort de poder escoltar i gaudir d’un gran comunicador, al mateix temps que seria tot un honor per nosaltres compartir aquesta estona amb tots vosaltres.

Atentament,

AMPA INS RONDA