Recomanacions pel bon ús del pàrquing de l’escola

Des de fa dos cursos, l’Escola Alba compta amb una zona d’encotxament per poder facilitar, tant al matí com a la tarda, l’aparcament a les famílies que utilitzeu el vehicle particular per portar als vostres fills/es a l’escola.

Aquesta zona, de moment, no té cap tipus de senyalització de circumval·lació, ni de prohibició, com tampoc té la senyalització horitzontal de les places d’aparcament, ja que tot està relacionat amb els accessos de millora a l’escola.

L’Ajuntament de Lleida és el responsable del manteniment i adequació de la zona d’aparcament de l’escola i des de la Junta de l’AMPA de l’Escola Alba s’està fent totes les acciones possibles per aconseguir-ho, però fins que no ho facin, és responsabilitat de totes les famílies que fem ús del pàrquing ser el màxim de curosos i, respectar, pel bé de tots i totes, una sèrie de recomanacions que a continuació us detallem:

• En la imatge podeu veure el sentit de la circumval·lació i, tot i que no hi ha la senyalització horitzontal pintada, us demanem que intenteu aparcar com us mostrem, sempre en bateria, un davant de l’altre i no ho feu en paral·lel.
  • Les dues primeres places estan pensades per persones amb mobilitat reduïda. Us demanem que respecteu al màxim aquests llocs donada la proximitat amb l’entrada a l’escola.
  • Encara que sigui mig minut, aparqueu sempre. No us atureu en el pas dels altres conductors/es ni davant de la porta d’accés per tal que baixi o pugi al vehicle el vostre fill o filla.
  • És important que el nen/a vagi sempre acompanyat d’un adult en la zona d’aparcament.
  • Es recomana que no s’utilitzi aquest espai per jugar. Recordeu que es tracta d’un pàrquing i els perills que això pot suposar.

parquing-aeri2