Plant-for-the-planet

Benvolguts/des,

Us fem arribar informació de l’activitat “Plant for the planet”, que tindrà lloc novament a Lleida el proper dissabte 26 de novembre, de 10 a 15,45h i on poden participar nens/es i nois/es d’entre 9 i 14 anys.

Els participants en l’activitat realitzaran l’Acadèmia (taller de capacitació mediambiental per aprendre a actuar contra el canvi climàtic i a favor de la justícia ambiental) a l’Escola Parc de l’Aigua i la plantació al Viver Municipal de Copa d’Or.

L’activitat és gratuïta i inclou el dinar.  Cal inscripció prèvia a www.planetspain.org

planetspain

Salutacions cordials,

Agenda 21 Escolar de Lleida