“Jornades Portes Obertes de les Activitats Extraescolars del migdia”

Des de l’AMPA s’han organitzat les jornades de Portes Obertes a les Activitats Extraescolars per als alumnes d’EI 5 fins a 5è durant els dies 15, 16 i 17 de març. QUEDEN AJORNADES PER LES CONDICIONS METEREOLÒGIQUES.

Es tracta d’una visita guiada (a lliure elecció dels/ de les alumnes) a través de diversos tallers amb l’objectiu que els infants puguin gaudir del seu temps de lleure d’una manera activa i divertida, i alhora aprenguin i coneguin el divers ventall d’activitats extraescolars que s’ofereix a l’escola.

Horari:

HORA grups Dimarts Dimecres Dijous
12:3013:00 3r4t5è TeatreEsports Jocs aventuraDansa PlàsticaBatucada
13:0013:50 TeatreEsports Jocs aventuraDansa PlàsticaBatucada
13:5015:00 EI51r2n TeatreEsports Jocs aventuraDansa PlàsticaBatucada

L’activitat de Plàstica consisteix en confeccionar un titella a partir d’una coixí; introduint altres materials per a donar forma a un nou personatge original i simpàtic; aprofitant el projecte Titelles als aparadors “Titelles de somni”, organitzat pel Centre de Titelles de Lleida.

Per tal de poder realitzar l’activitat, necessitarem la vostra col·laboració; a partir d’avui fins dijous dia 17 de març farem un recull de materials:

• Coixins (mida màxima 40 x 40).
  • Botons de colors
  • Retalls de roba
  • Llanes
  • Espumes
  • Cintes, llaços…
  • Espirals de llibretes.
  • Cartrons de colors.

Així doncs, convidem a totes les famílies a que col·laboreu.

Moltes gràcies,

Laura López

Coordinadora de temps migdia i activitats Extraescolars.