FIRA DE L’ALBA

El pròxim dissabte 4 de juny tindrà lloc la “Fira de l’Alba”.

Un cop s’acabin les activitats organitzades per l’escola, la Junta de l’AMPA entregarà els entrepans que heu anat comprant durant la tarda i soparem tots/es plegat/des al porxo de l’escola, tot esperant el moment del concert!

Un cop haver sopat, el grup ALBA ROCK, format en la seva majoria per pares de l’escola, ens amenitzaran la nit amb la seva música.

alba rock

Hi haurà servei de bar durant l’estona de ball.

L’horari previst és el següent:

• De 18:00h a 20:30h activitats dirigides per l’escola Alba.
  • 19:00h inici de la venta de tiquets d’entrepans a la barra de l’escola (3,5€ per entrepà que se cobrarà en efectiu).
  • 21:15h s’obre la barra de l’AMPA i podeu agafar els entrepans i comprar beguda.
  • 22:30h “ALBA ROCK” Tots a ballar!
  • 00:30h Fi de Festa!

Volem ser molta colla i passar-nos-ho molt bé!

AMPA ESCOLA ALBA