Comanda de roba esportiva i bates

Benvolgudes famílies,

Estem preparant una nova comanda de roba esportiva i bates. Heu de saber, però, que us lliurarem les peces que heu sol·licitat després de les vacances de nadal.

Ja sabeu que, si teniu dubtes amb les talles, podeu passar per la secretaria de l’AMPA i veure el tallatge.

L’enllaç del formulari és aquest, i estarà obert fins divendres 6 de novembre.

En relació a les bates, volem fer-vos un petit apunt:

aquest curs l’alumnat d’EI-3 han canviat l’abotonat de les bates, passant-se a abotonar al davant. Aquest serà un canvi progressiu, per tant, el curs vinent serà l’alumnat d’EI-3 i EI-4, a l’altre any serà un curs més i així anar pujant fins completar tots els nivells.

Salutacions,
AMPA Escola Alba