Carnaval AMPA escola Alba

Benvolguts/des,

Aquest any, les famílies i els/les alumnes de l’Escola Alba participem en la RUA DE CARNESTOLTES!

Ens disfressarem de dimonis utilitzant únicament els colors vermell i negre. Podeu anar maquillats/des per l’ocasió com més us agradi i tothom ha de portar unes banyetes il·luminades que, per tal que totes siguin iguals, les podeu passar a comprar (en el cas de haver-ho de fer) per “LA FESTA” a 2,5 euros C/Príncep de Viana, 26 (la botiga de Ricard Vinyes NO). Per tal que la botiga us faci aquest preu especial, cal que digueu que veniu de l’Escola Alba.

EstemCrematsCom a distintiu de la nostra comparsa, us demanem també que us imprimiu ben gran el logotip que us adjuntem i ho empegueu/enganxeu en l’esquena de la vostra disfressa per tal de reivindicar el nostre problema de seguretat en els accessos a l’escola.

Us el deixem en format pdf per descarregar. EstemCremats