TALLERS DE LLENGÜES

Hola, som la Zoe, la Clara, l’Alba i l’Abril i avui us parlarem sobre els tallers de llengües de cicle superior.

Taller de francès amb la Roser: en aquest taller treballem la llengua francesa i el tema del taller tracta sobre l’escola.

Taller de castellà amb la Míriam Obiols: en aquet taller treballem la expressió escrita en castellà, utilitzant un suport d’un conte i reinventant a la nostra manera.

Taller de castellà amb la Núria Duch: en aquet taller treballem els debats i els conectors.

Taller de català amb la Sònia Pubil: en aquell taller es fa la creació d’un superherois de l’escola. A part hem de descriure el seu aspecte, el seu caràcter…

Taller de català amb laMíriam Puig: en aquest taller ens ensenyen la importància de fer un bon ús a la pàgina web, i per grups pengem un article.

Taller d’anglès amb en Pep Jaume Joan: en aquest taller treballem la llengua estrangera (anglesa) fent unes exposicions per parelles.

Aquests son els 6 grups diferents de tallers de llengües d’aquest primer trimestre.