Moltes gràcies voluntaris!

“De vegades sentim que el que fem és tan sols una gota en el mar, però el mar seria menys si li faltés una.”

Teresa de Calcuta

Els voluntaris són un un factor determinant en la nostra comunitat d’aprenentatge: TOTHOM pot aportar energies noves a l’escola i pot contribuir a la millora de l’aprenentatge dels infants. A través de la participació de la comunitat i la realització d’actuacions educatives d’èxit, s’afavoreix la relació família-escola i s’aconsegueix una major implicació d’aquestes en el projecte educatiu, de la mateixa manera l’infant es beneficia de la diversitat d’interaccions que es produeixen i assoleix aprenentatges significatius.

AGRAÏMENTS AL VOLUNTARIAT DEL VILA PARIETES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *