AMBIENTS

ELS NOSTRES AMBIENTS:

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres.
A l’escola, a educació infantil, tres tardes a la setmana fem cinc ambients diferents (joc simbòlic, grafisme, matemàtiques, art i experimentació) on els alumnes entren i surten quan volen i participen de les propostes que setmana rere setmana van canviant.
Al cicle inicial fem una tarda a la setmana tres ambients emmarcats en activitats artístiques (autors, tècniques plàstiques i expressió corporal) on els alumnes no poden canviar d’ambient a lliure elecció sinó que escullen l’ambient on estaran tota la tarda tenint en compte que han de passar per tots els ambients de forma equitativa.