ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
CURS 2018/2019

Aquest curs cal renovar una part dels membres del Consell Escolar, tant dels membres representants del professorat com dels pares, mares i tutors de l’alumnat tal i com determina el Departament d’Educació (Resolució ENS/2232/2018).
Els membres del Consell Escolar són els vostres representants. És molt important el vostre vot perquè a través del Consell Escolar es prenen decisions importants per al funcionament de l’escola.

Durant aquests dies rebem la visita dels alumnes de la Sínia i del Torre Malla amb la intenció de conèixer com funcionen el voluntariat i els grups interactius.

————>  FOTOGRAFIES LA SÍNIA

————>  FOTOGRAFIES TORRE DE MALLA

————->     INFORMACIÓ REFERENT A LES REUNIONS D’INICI DE CURS

El cos humà

Des de l’àrea de medi estem treballant el cos humà i avui hem après que el cor és el motor del nostre cos!
Hem vist un vídeo sobre el cor i després ens hem pres les pulsacions. Hem pogut notar com canvien els batecs quan ens… Llegeix més»

PUBLICACIONS ANTERIORS

NOVETAT: COLÒNIES DE PRIMÀRIA
Els alumnes de primària gaudeixen d’unes fantàstiques convivències a Dom Bosco! ——-> FOTOGRAFIES!

DIADA DE SANT JORDI 2018
Famílies, volem compartir amb vosaltres les diferents activitats que hem realitzat durant la diada de Sant Jordi: Taller d’il·lustració i… Llegeix més»

Carnestoltes 2018

Ja ha arribat el Carnestoltes, el rei dels pocasoltes! Aquesta setmana ens toca disfressar-nos i passar-nos-ho d’allò més bé. I si no veniu amb les consignes, us enfarinarem!