RACÓ DEL VOLUNTARIAT

El voluntariat és un dels nostres recursos humans més importants per realitzar els “Grups Interactius”

Durant aquests dies hem organitzat unes jornades de voluntariat amb els Instituts la Sínia i Torre Malla

El passat 14 i 16 doctubre alumnes de l’Institut Torre de Malla van participar en una sessió de Grups interactius.

En aquest ENLLAÇ trobareu les fotografies de les diferents activitats que van realitzar amb els vostres fills i filles.

El passat 11 d’octubre  alumnes de l’Institut la Sínia van participar en una sessió de Grups interactius.

Curs 2018-2019.  Durant aquests dies rebem la visita dels alumnes de la Sínia i del Torre Malla amb la intenció de conèixer com funcionen el voluntariat i els grups interactius.

————> FOTOGRAFIES LA SÍNIA

————> FOTOGRAFIES TORRE DE MALLA