DEFENSEM EL PLANETA ! ! !
Al Turó ens sumem a la setmana mundial de mobilitzacions pel clima: participa-hi

Des de l’AFA de l’Escola Turó del Cargol ens mobilitzem en defensa del planeta, proposant activitats i accions i cridant a les famílies i a tota la comunitat educativa a participar-hi durant aquesta setmana mundial en la que reclament mesures efectives i valentes per lluitar contra el canvi climàtic.

Defensem el planeta
Suma’t a les mobilitzacions!

El moviment Friday for Future impulsa mobilitzacions arreu del món al llarg d’aquesta setmana, i una tercera vaga mundial pel clima el 27 de setembre. Estan convidades a sumar-se organitzacions i persones, que poden inscriure la seva acció a la pàgina Climate Strike.

A Catalunya la vaga està coordinada per una vintena d’organitzacions, com Fridays for FutureFamilies for Future, ClimaccióEcologistes en Acció, la Plataforma per la Qualitat de l’AireRebel·lió o Extinció, la XESAigua és vida o Greenpeace. Dia a dia es van sumant adhesions, com les 100 entitats adherides a la federació d’Enginyeria sense fronteres.

Es convoca a entitats i col·lectius que representen els diversos actors socials, des d’estudiants a sindicats, a una setmana de mobilitzacions a partir del 20 de setembre amb motiu de la Cimera del clima de l’ONU, que culminaran amb la vaga del divendres, 27 de setembre.

Strike for Climate ofereix una guia per a entitats i persones que desitgin participar a la vaga. A Catalunya les organitzacions conviden a participar a les reuniones i assemblees que realitzen per la preparació de l’esdeveniment.

Desde l’AFA de l’escola Turó del Cargol volem aderir-nos al moviment i recolzar-lo amb les següents micro accions i animem a participa a totes les persones que formem part de l’Escola:

• dilluns, 23/09, de 16 a 19 h. >>> Taller de pancartes a l’escola (pati o gimnas segons el temps);
  • dimecres, 25/09, de 16 a 19 h. >>> Taller de pancartes a l’escola (pati o gimnas segons el temps);
  • divendres, 27/09, a les 17:30 h. >>> TROBADA a la Plaça de la Virreina per anar-hi junts a la MANIFESTACIÓ (que comença a les 18 h. a Jardinets de Gràcia)
Durant la resta del curs anirem proposant noves micro accions!! Suma’t!!