Intercanvi de llibres per Sant Jordi

Un any més, per Sant Jordi, participem a l’intercanvi de llibres amb la biblioteca Jaume Fuster.

Tots els infants han portat un punt de llibre a casa que serveix com a val d’intercanvi. Si voleu participar-hi, heu de portar un llibre a l’escola i entregar-lo a les mestres abans del 19 d’abril.

El 22 d’abril us esperem a la paradeta davant de la biblioteca de 17 h a 19 h per triar un altre llibre a canvi del val (si no porteu cap llibre a l’escola, us preguem que no feu servir el val per assegurar que ningú es quedi sense llibre aquella tarda!).

Us animem a fomentar l’intercanvi i a celebrar amb nosaltres la diada de Sant Jordi.