“Dona-li la volta” al menjador de l’escola

Dimecres 20 de març: Èxit a la 2ª edició de la Cursa Solidària 360 al menjador de l’escola.

El pati de l’escola es va convertir en l’escenari d’una autèntica marató, amb nens i nenes convertits en els protagonistes d’aquesta iniciativa extraordinària. Sota el lema “Dona-li la volta”,  van córrer 1 km cada nen/a, sumant els seus esforços per recórrer una distància conjunta capaç de donar la volta al món. Un acte de solidaritat, esport i diversió que va unir a tots els grups  en un objectiu comú. L’entusiasme i la determinació dels equips van ser inspiradors, demostrant una vegada més com la unió i la solidaritat poden aconseguir grans fites. Felicitats a tots els participants per fer possible aquesta jornada tan memorable.