Taller de prevenció d’incendis forestals 3r

Els nens i nenes de 3r el dia 1 de març vam ser per un dia agents forestals. Ens van explicar què havíem de fer en cas d’incendi al bosc i com poder evitar alguns dels incendis que es produeixen. Va ser molt interessant ! Veure el camió per fora i per dins és el que ens va agradar més !! Podeu veure les fotos aquí.

Els nens/es de 3r.

Projecte STEAM 6è

Durant els mesos de gener i febrer, l’alumnat de sisè hem rebut la visita de dos alumnes de l’institut IES Sert de Castelldefels que han format part del monitoratge del Projecte STEAM. Aquest projecte, fomentat pel Centre de Recursos de la ciutat, s’ha basat en com construïm una ciutat sostenible i amb l’objectiu de lluitar contra el canvi climàtic.
A través de cinc sessions, el nostre alumnat s’ha vist immers en aquesta problemàtica actual i que ens està afectant en el nostre dia a dia. Les dues primeres sessions s’han dedicat en la realització d’experiments que ens puguin ajudar a entendre el perquè d’aquest canvi climàtic. Finalment, vam dedicar tres sessions en el disseny, construcció i programació d’un cotxe elèctric a petita escala. El resultat ha sigut un èxit i això s’ha reflectit en la cara de nens i nenes i de com gaudien durant les sessions del projecte.

Taller de castellers

El dia 26 de gener els nens/es de 3r vam fer un taller de Castellers al gimnàs  durant tot el matí. Vam aprendre vocabulari específic dels castells i els monitors ens van explicar com es feien els castells. El més al·lucinant és que nosaltres ho vam fer com ells!!!  Ens ha encantat!!! Podeu veure les fotos aquí.

Teatre a 3r: Niti i el Lleó

El dia 25 de gener  els nens/es de 3r vam anar a veure una obra de teatre, NITI I EL LLEÓ, a la sala Margarida Xirgú. Vam aprendre moltes coses del continent africà i dels seus habitants.  Ens ho vam passar molt bé!! Podeu veure fotos aquí.

Setmana de Carnaval

Ja ha arribat el Carnaval. L’arribada del Rei carnestoltes ha donat el tret de sortida a la festa de la disbauxa. Amb aquestes consignes ens preparem per la gran festa del divendres.

Jornada del Taj Mahal al menjador

Aquest mes de gener el nostre projecte “MENJA’T EL MÓN” ens ha portat a la Índia.
Índia és un país fantàstic, ple de cultura, gastronomia, colors, olors i sabors! Hem visitat el Taj Mahal, hem omplert el nostre menjador de cultura amb jocs i decoració de… Llegeix més»