Preinscripció i matrícula

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

(Actualitzat el 07/07/2020)

Horaris de matrícula: del 13 al 17 de juliol de 9 a 13h (directament al centre)

(Alumnes assignats al centre)

(Alumnes preinscrits)

(Llista d’espera)

(Oferta final de places)

(Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat centre i l’ensenyament en primera opció amb barem definitiu) (11/06/2020)

Número a partir del qual s’ordenaran les preinscripcions en cas d’empat: 33.387 (sorteig 09/06/2020)

(Llistat de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera opció amb el barem actualitzat després de les reclamacions)

(Llistat de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 29/05/2020)

(Si ho necessiteu, podeu descarregar la sol·licitud de preinscripció clicant AQUÍ)

(Cita prèvia per fer la preinscripció presencialment)

(Oferta de places)

El dia 13 de maig comença el període de preinscripció als centres públics d’Educació Obligatòria. Aquest any, de forma excepcional, el procediment s’haurà de fer de manera virtual.

Les dates de preinscripció seran del 13 al 22 de maig (ambdós inclosos).

El centre romandrà obert des del 19 al 22 de maig per rebre les preinscripcions que no s’hagin pogut fer online. El nostre horari serà de 9 a 13 hores.

-COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ?:

• La documentació i el full de preinscripció amb el nombre d’ordre s’haurà de fer arribar al centre enviant un missatge al correu electrònic de l’escola.

• Les famílies que no puguin fer la inscripció telemàtica podreu descarregar-vos el full de sol·licitud i reenviar-lo a l’escola per mitjà del correu electrònic del centre.

• Presencial: Si hi ha alguna família que no pugui fer la sol·licitud per cap de les dues opcions anteriors caldrà completar-la a casa i haurà de venir al centre de forma presencial del dia 19 al 22 de maig, demanant cita prèvia de la següent forma:

• A través de l’aplicatiu de CITA PRÈVIA que el Departament ha habilitat a tal efecte.

• Enviant un missatge al correu electrònic del centre.

• Trucant a l’escola durant aquests dies (del 19 al 22 de maig, de 9 a 13 hores).

Cal mantenir l’horari que us hagi adjudicat l’aplicatiu per a les visites presencials per prevenir possibles aglomeracions.

Si necessiteu venir a l’escola per fer alguna gestió, poseu-vos en contacte prèviament amb el centre via email (a8037929@xtec.cat) o a partir del dia 19/05 al telèfon 93 665 6199, i us donarem una hora que s’adeqüi a les vostres necessitats.

RECORDEU QUE S’HAN DE RESPECTAR I MANTENIR LES MESURES DE SEGURETAT TAL COM: PORTAR MASCARETES, GUANTS DE VINIL I EL PROPI BOLÍGRAF.

NOMÉS POT ASSISTIR UNA SOLA PERSONA PER REALITZAR ELS TRÀMITS.