Our city project

Els nens i nenes de 4t A i B us presentem el nostre projecte d’anglès sobre la ciutat i les direccions. En aquest vídeo podeu observar tot el procés de realització i el resultat final.

Voleu saber com ho hem fet? Vam començar aquest projecte amb l’elecció del vocabulari per a la nostra ciutat ideal. Ho vam fer a través del treball cooperatiu, on cadascun dels participants de cada equip transmetia les seves idees. A més a més, si teniem algun dubte disposàvem de les tablets per poder consultar el diccionari. Un cop escollit el vocabulari, haviem de dibuixar els llocs de la ciutat i vam decidir dividir-nos la feina, on cadascú era l’encarregat d’un dibuix. Posteriorment, vam enganxar els nostres dissenys al mapa, el qual ens serviria per treballar les direccions amb el Blue Bot, un petit robot que tenim a l’escola. Finalment, ens fèiem preguntes sobre com arribar a un lloc específic i ens donàvem les direccions perquè el robot arribés al lloc indicat. Hem après molt però sobretot ens hem divertit!