Taller de Cultura Popular: Els gegants de Miralcamp.

El passat dissabte dia 19, al pati de l’escola, vam realitzar el taller de cultura popular amb la Colla Gegantera de Miralcamp.

Prop de cinquanta persones van gaudir de la cultura gegantera del nostre país. De la mà de la colla gegantera van poder veure de molt a prop els gegants; lo Miqueló, la Roseta, la princesa Marieta, el follet Tinet i els capgrossos del nostre poble. Els nens i nenes de la nostra escola es van divertir en família “emprovant-se” els capgrossos o ficant-se dins dels gegants mentre la colla tocava música gegantera amb gralles i tabals i menjaven coca amb xocolata.

Des de l’AFA volem agraïr a les famílies i la colla Gegantera de Miralcamp pel matí que vau fer possible gràcies a la vostra participació.

MOLTES GRÀCIES!!

Podeu accedir a totes les fotografies del taller fent clic AQUÍ