APRENENTATGE I SERVEI amb alumnat de la Salle

L’alumnat de cicle superior ha col·laborat amb uns alumnes que ens han vingut de la Salle de Mollerussa. Aquests nois, en la seva assignatura d’Aprenentatge i Servei ens van demanar la nostra col·laboració per a què ells poguessin portar a terme el seu  projecte sobre la importància de fer esport.

Durant dues sessions, una per a cada curs de cicle superior, en la part teòrica ens han parlat de les normes de tenir una bona alimentació, beneficis de practicar un esport, llocs on poden practicar esports a la comarca… ens volien informar sobre les oportunitats que podem tenir per fer pràctica esportiva.

En la part pràctica ens han ensenyat jocs i esports que podem practicar, tant en el nostre temps lliure com a l’hora del pati; uns jocs fora dels habituals.

Us deixem força imatges i algun vídeo per a què pugueu veure com n’hem gaudit!!!

Cliqueu a la imatge…