Acte de reconeixement a la participació al concurs de la mobilitat sostenible

Avui dilluns, 24 d’octubre, hem realitzat un acte de reconeixement a tots els companys i companyes que han participat al concurs de la setmana de la mobilitat sostenible.

Hem lliurat un diploma a la participació i un llibre de regal per als quatre alumnes que han empatat en el primer lloc.

Com a subcomitè d’Escola Verda que som, l’alumnat de 6è és qui ha lliurat aquests reconeixements.

Us deixem unes fotos de l’acte, que ha ensenyat també que hem de millorar en la tasca d’utilitzar la càmara de fotos, ja que les imatges no són de la qualitat que nosaltres desitjaríem.

Espero que en una propera ocasió participi més alumnat i aprofitem el moment per felicitar a tots aquells i aquelles que han participat en aquesta edició.