2 comentaris a “Trobada esportiva 5è”

  1. Enhorabona 5è, per participar amb tanta energia en aquesta trobada esportiva i gaudir de l’esport compartit amb altres escoles.

  2. Mar Rovira Serrano

    Hem va agradar molt fer la trobada esportiva.
    Hem van agradar molt els jocs: Tombar la torre, pedra ,paper i tisora, zumba…
    També hem va agradar molt perquè vaig trobar amics i amigues i vaig fer nous amics.

    Va ser una experiència molt xula!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut