Avui divendres 17 d’abril els alumnes de 5è de l’escola hem participat a la trobada esportiva del Pla d’Urgell. Ha estat una jornada esplèndida on hem pogut practicar hoquei, dodgeball, zumba, prepitxi i tombar la torre juntament amb companys d’altres escoles.
Podeu veure alguna imatge aquí.

Enhorabona 5è, per participar amb tanta energia en aquesta trobada esportiva i gaudir de l’esport compartit amb altres escoles.
Hem va agradar molt fer la trobada esportiva.
Hem van agradar molt els jocs: Tombar la torre, pedra ,paper i tisora, zumba…
També hem va agradar molt perquè vaig trobar amics i amigues i vaig fer nous amics.
Va ser una experiència molt xula!!!