FORMULARI ACCÉS EINES DIGITALS

Famílies! Necessitem tenir una diagnosi, un anàlisi d’accés a les eines i entorn digital, de cada família a casa.
Segons instruccions del Departament d’Educació, a partir del 14 d’abril i fins que l’institut escola torni a la normalitat de funcionament, haurem de fer una proposta educativa global i garantir la comunicació.
Per poder ajustar la resposta i millorar el que calgui, hem de conèixer quina és la realitat de l’IE Sant Esteve, el punt de partida de les famílies del centre.
ATENCIÓ!
– CAL OMPLIR UN QÜESTIONARI PER CADA NEN O NENA ESCOLARITZAT (NO PER FAMÍLIA).
– US DEMANEM L’ESFORÇ D’OMPLIR-HO AMB URGÈNCIA ABANS DEL DIA 6 D’ABRIL.
– CAL ACONSEGUIR LA PARTICIPACIÓ DEL MÀXIM DE FAMÍLIES DEL CENTRE, ÉS MOLT IMPORTANT!

Accés al formulari