Projecte eTwinning

Què és un projecte eTwinning?

Un projecte eTwinning és un projecte de col·laboració o cooperació entre dos o més centres escolars europeus de països diferents sobre un tema acordat prèviament. La col·laboració es porta a terme a través d’una plataforma a Internet i de l’ús d’altres eines TIC.

L’aprenentatge a través dels projectes eTwinning focalitzen en la cooperació, interacció i un paper actiu així com en la pressa de decisions i el foment de les habilitats del segle XXI.

La plataforma eTwinning forma part de The European School Education Platform, totes sota el paraigues d’ Erasmus+ i permeten la participació, comunicació i intercanvi de països com ara, Alemanya, Àustria, Bulgària, Bèlgica, Xipre, Croàcia, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Espanya, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Islàndia, Itàlia, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, Noruega, Països Baixos, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Romania, Suècia, Turquia.

Els projectes eTwinning poden ser reconeguts i premiats per la seva qualitat, tant a nivell europeu com nacional.