Servei de consulta oberta del Programa Salut i Escola

CONSULTA OBERTA

PROGRAMA SALUT I ESCOLA

El programa Salut i Escola neix l’any 2004 amb l’impuls dels departaments d’Educació i Salut de la Generalitat. El programa es desenvolupa a tots els centres educatius de secundària dins la xarxa de centres públics i concertats de Catalunya.
Té com a objectiu general millorar la salut dels adolescents a través d’accions a l’escola com:
    – Promoció de la salut
    – Prevenció de les situacions de risc
    – Detecció precoç dels problemes de salut i posterior atenció
    – Afavoriment de l’accessibilitat dels adolescents als programes de salut i als serveis sanitaris
A la nostra escola la referent és l’Eva Royo, infermera del Cap Castellar del Vallès. La consulta està ubicada a la sala de l’antic laboratori, al costat del’aula de plàstica. El seu horari és dimecres alterns d’11-12h. També la podeu trobar al Cap Castellar dimarts i dijous per la tarda.