El POT DE CONFITURA DEL CONFINAMENT

EL POT DE CONFITURA DEL CONFINAMENT

Hola families:

Hem pensat com poder celebrar, d’una manera compartida, la nostra tornada a l’escola, quan sigui possible.

Aquesta seria una activitat per tots els infants i joves, docents i personal de servei del nostre centre, amb la idea de fer un ritual simbòlic de tornada i retrobada, donant un lloc a tot el que ha passat en aquest temps de confinament.

Serà una activitat voluntària, tot i que recomanem a tothom que la faci, des del lloc on ho senti.

EN QUÈ CONSISTEIX?

Agafem un pot de vidre amb tapa, de la mida que vulgueu, i l’omplim amb la nostra confitura particular:

La idea és recollir i expressar experiències, vivències, sensacions, descobertes, sorpreses, moments d’alts i baixos…. tot allò que us suggereixi aquest període de confinament que estem vivint.

Ho podem expressar de la manera i amb els materials i objectes que decidim i vulguem.

És important posar amb retolador permanent, a sota, el nom i el curs

Un cop tinguem el pot ens  fem una foto en primer pla, que surti  la nostra cara i el nostre pot, i l’enviem al nostre tutor/a i el guardem a casa, per quan puguem portar-lo a l’escola.

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

L’objectiu és poder compartir, d’alguna manera, com ha estat aquest període de temps que hem passat separats dels nostres companys/es.

Donar-li un valor a tot aquest temps, que també, d’una manera o altra, és un temps important, viscut i ens fa créixer i madurar com a persones.

Quan tornem a l’escola, portarem el nostre pot, sobretot guardeu-lo a un lloc fàcil, on el pugueu trobar.

Cada pot explicarà una mica de tots i cadascú del que ha estat les nostres vides durant aquest temps i ho compartirem amb els/les companyes de classe.

Pensem que serà una bonica manera de retrobar-nos.

PER QUAN L’HEM DE TENIR FET?

Des que rebem el correu amb la proposta tenim temps fins al 8 de juny (últim dia per enviar la foto), així també podrem acomiadar el curs amb les fotos de tots els nostres pots, amb moltes ganes de retrobar-nos i d’obrir-los junts, de seguida que ens ho permetin. Al mes de setembre quan tornem a iniciar l’escola tots plegats podreu portar el vostre pot de confitura del confinament.

Esperem que gaudiu fent-ho!

EL NOSTRE POT DE CONFITURA DEL CONFINAMENT

Gràcies, un cop més, per la vostra il·lusió i participació!

L’equip de l’IE Sant Esteve