PROGRAMA SETMANA DE SANT JORDI

• Dilluns 20 d’abril:

Recomanacions: Llibres que han recomanat els alumnes de l’escola.

• Dimarts 21 d’abril:

Marató de contes: Gravacions de contes fetes per famílies, mestres i altres persones que han volgut col·laborar en la nostra marató.

• Dimecres 22 d’abril:

Certamen literari: Recull de textos dels alumnes de l’escola que han participat en el Certamen literari sense concurs, els trobareu al blog de cada nivell.

• Dijous 23 d’abril – Diada de Sant Jordi:

PAULA VALLS ens felicita la Diada: Petita actuació de la cantant manlleuenca exalumna de l’escola.

Exposició de dibuixos: Al blog de cada nivell, exposició virtual dels dibuixos de la llegenda de Sant Jordi i de tema lliure, que els alumnes ens han enviat.

• Divendres 24 d’abril:

Treball Manual: Exposició virtual al blog de cada nivell de les manualitats presentades.