CARTES DE COMIAT

La Kovid no ens permet compartir aquell moment tan emotiu d’acomiadar-nos de l’escola on la gran majoria hi heu passat nou anys de les vostres vides. No ens permet gaudir de la festa de final de curs on llàgrimes, cançons, somriures, nervis i abraçades omplen l’escola on heu crescut i heu après. Però no ens robarà tot el que hem viscut junts!

Els bons moments sempre els durem als nostres cors. Així que aquí teniu una petita mostra dels alumnes de sisè amb les seves més boniques paraules i anècdotes del seu pas per l’escola.

BONA SORT A TOTS I TOTES!