Gimcana Sant Jordi

Avui l’alumnat de Cicle Inicial hem gaudit, de la ja tradicional, Gimcana de Sant Jordi gràcies a l’ajuda dels més grans de l’escola, els nens i nenes de 6è.

Ens hem dividit en diferents grups i hem anat superant diverses proves: ens hem maquillat de dracs ferotges (o no) i hem fet un rugit ben fort!, hem escrit paraules relacionades amb sant Jordi amb lletres fetes amb el nostre propi cos, hem caminat des de les altures amb xancres, hem fet un circuit molt perillós perquè el drac no ens atrapés, també hem adornat la nostra cua de drac i al final ens hem fet una foto de família tots i totes disfressats/des amb complements de Sant Jordi!

Tot això, ha sigut possible gràcies a l’ajuda dels nens i nenes de 6è, que són uns molt bons ajudants!

Moltes gràcies 6è!

Esperem que us agradin les fotos! Cliqueu damunt la primera imatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *