EL FUTUR

ARTICLE: El PROJECTE DEL FUTUR

Tot va sorgir quan el projecte anterior va acabar. Llavors l’Antonio (el tutor de 6è A) ens va dir que per grups havíem de triar un tema i defensar les nostres opinions davant de la classe.

Les opcions per triar eren:

• El futur
  • L’època del liberalisme i la democràcia (el borbó)
  • Les pastilles i les drogues
  • Els animals
  • L’addicció a la tecnologia x2

Tots els grups ho van defensar molt bé, però només podíem escollir un tema per estudiar. Vam fer votacions, i va sortir EL FUTUR.

Hi havia gent a qui li havia agradat el tema, i a d’altres no els va agradat.

Va arribar el dia de començar a fer els grups.Llavors vam fer els grups per treballar. Vam intentar fer-los nosaltres, però no hi va haver manera, només hi havia malentesos…

Al final ho vam fer a sorteig, i van sortir uns grups homogenis.

Comentant a veure que sabíem i que volíem  saber sobre el tema, ens vam adonar que el futur es pot predir, però no podem estar segurs que succeeixi el que pensem que succeirà.

Vam estar unes setmanes treballant intensament, i al final vam fer les exposicions.

Cada grup va triar varis apartats dins el futur (transports, moda, tecnologia, invents ,etc…)

Els dies 19 i 20 de desembre vam fer les exposicions i totes van anar molt bé.

Mentre un grup exposava, un altre valorava la seva presentació.

Finalment vam fer una valoració conjunta de que ens havia agradat, el que no, i que havíem après.

En general, a tots els alumnes de 6è A els hi va agradat aquest projecte.

Erola, Alessia i Biel.

A sota teniu un vídeo resum de les exposicions.