Una castanyada de poooor!!!

Aquest mes d’octubre, durant el temps de migdia del Pins, els nens i nenes de l’escola i els respectius educadors i educadores hem estat ben entretinguts preparant la festa de la Castanyada.

Us fem un petit resum de les activitats dirigides que s’han dut a terme per celebrar aquesta festa tradicional tan nostra i que, cada vegada més, conviu amb les carbasses, les aranyes, les màscares i les històries de por.

• Taller i concurs de dibuix a llapis de “La castanyera ve al Pins” a la pineda i a la biblioteca.
  • Taller de creació de teranyines i aranyes a la pineda.
  • Taller de creació de banderoles castanyeres i de por, a la pineda, per adornar la festa de la Castanyada.
  • Taller de pintada de fulles de tardor a la pineda.
  • Taller de màscares de por al pati de Cicle Inicial.
  • Preparació de contes de por per part dels alumnes de 5è i 6è a la biblioteca (que representen per als més menuts).
  • Contes i cançons de la Castanyera al pati d’Infantil.