TORNA LA FIRST LEGO LEAGUE

El repte de Robòtica al Pins!

Dels 5 alumnes de Robòtica, 4 es presenten a la FIRST LEGO League a la UAB aquest dissabte 9 de febrer. A més, dissabte 23 de febrer, 16 alumnes dels grups de Robòtica 1 i 2 participaran a la FIRST LEGO League Junior al Cosmocaixa de Barcelona.

La First Lego League és una trobada d’escoles. Els grups exposen el seu projecte a partir d’una temàtica diferent cada curs. Aquest any el repte és l’ESPAI!

Al Pins, fem Robòtica amb l’entitat de Robotix treballant la metodologia LEGO® Education. Treballa la construcció activa i el descobriment guiat per l’alumnat. Fomenta buscar solucions fomentant treball en equip, comunicació, creativitat i pensament crític.

Amb els robots de LEGO MINDSTORMS Education construeixen, programen i proven solucions a problemes de la vida real a partir de la tecnologia robòtica. Els recursos de LEGO Education faciliten que els participants comparteixin les seves experiències i cooperin alhora que experimenten amb motors, sensors i unitats intel·ligents.

A gaudir molt de la Jornada!