Torna la BricoPINS!

Famílies, diumenge 31 de març a les 10 del matí us esperem a l’escola: pares, mares, nens, nenes… No hi pot faltar ningú!

Tenim moltes coses per fer i per posar el Pins encara més bonic. Heu vist la graella amb les tasques que farem?

Com veieu, hi ha feina a totes les aules i espais de l’escola. Així que necessitem moltes mans!

No cal que en sigueu experts i expertes, només calen ganes de passar-s’ho bé i de treballar una mica.

Aneu preparant les vostres caixes amb les eines, estris de pintura que ja no utilitzeu i voleu reciclar, roba còmoda i que es pugui tacar i… ganes, moltes ganes!

Per apuntar-vos-hi, aviseu les mares de nivell.

Primer ens repartirem segons el curs dels vostres fills i filles, després adjudicarem tasques a les zones comunes.

Animeu-vos-hi. Ens ho passarem molt bé!! (I la canalla, millor!)