TEMPS DE MIGDIA DE P3

VOLEU SABER COM ÉS EL TEMPS DE MIGDIA PER ALS INFANTS DE P3

Aquestes primeres setmanes han estat tota una aventura per als infants de P3, que mica en mica s’estan adaptant i fent-se un lloc a l’escola. És un moment de canvis, en què entren en contacte amb nous mestres, companys, espais i experiències educatives.

El temps de migdia també ha estat nou per a ells. És per aquest motiu que l’equip d’educadores està vetllant, des del primer dia, per fer que aquest temps sigui de qualitat educativa, nutritiva i de descans.

Us en fem una breu descripció, il·lustrada amb fotografies, perquè us en pugueu fer una idea.

A les 12.30h. l’Encarna i la Cuqui recullen els infants de les aules, van al lavabo, es renten les mans i es preparen per anar al menjador. Un cop allà, s’asseuen a taula i recarreguen l’energia necessària per rendir el que queda de dia. Al menjador també hi ha la Sònia, que amb la Cuqui i l’Encarna els ajuden perquè mica en mica puguin adquirir i reforçar hàbits alimentaris i d’autonomia.

Un cop ben tips, fan fila per anar a l’aula que, com per art de màgia, la Manoli i la Maruja s’han encarregat de convertir-la en dormitori per al descans. També comptem amb l’ajuda d’altres educadores de migdia i d’alumnes de 5è i 6è de primària, que el agrada ajudar els infants de P3 que aprenguin a treure’s la bata, la sorra de les sabates, vagin al lavabo, s’estirin als llitets per descansar una estoneta i es llevin i es preparin per participar de les activitats educatives que les seves mestres els han preparat a la tarda.