Tallers PINScience

Les portes de la PINScience s’obren per a totes les famílies l’últim dia, el divendres 4, a les 16h.
Tothom que en vulgui gaudir i veure alguns dels tallers que han fet i on han participat els alumnes i les alumnes de l’escola, pot venir al gimnàs a experimentar-ho.
Stephen Hawking és fil conductor d’aquests tres dies durant els quals ens aproparem a la seva increïble tasca en l’ àmbit de la ciència d’una forma molt engrescadora.
Com sabeu, som les famílies qui organitzem i fem les “classes” per uns dies, així que la vostra col·laboració és més que benvinguda i podeu ajudar-nos de moltes maneres:
– Porteu pots de vidre (tipus llegums) i ampolletes d’aigua al despatx de l’AFA (consergeria) el més aviat possible, que en necessitem per a un taller!
– Doneu-nos un cop de mà durant els tallers. Si teniu disponibilitat, des de la comissió us podrem dir on necessitem més ajuda.
– Volem tenir fotos de totes les activitats de la setmana per poder compartir amb tota l’escola, així que si voleu ser fotògrafs professionals per un dia, feu-nos-ho saber!
– Digueu-nos tot allò que vulgueu a PINScience@gmail.com.
Vinga, animeu-vos-hi!