Taller de Costura

Som el Taller de Costura Mix Servei del Taller Jeroni de Moragues (CET) i ens dirigim a vosaltres per oferir-vos una activitat inclusiva que a continuació us volem explicar, teniu 2 minuts???

El taller de costura Mix Servei estem ubicats a la Rambla Torrent d’En Xandri, 33 (estem al barri de l’escola Collserola) i per demanda dels clients de les fires d’artesans al les quals hem participat, hem decidit organitzat un taller de costura inclusiu per als escolars del municipi. El projecte que ús presentarem a continuació té el recolzament de l’Ajuntament de Sant Cugat donat que no només farem un taller de costura tradicional per a infants sinó que a més ho farem a un espai social i compartint l’aprenentatge amb persones amb diversitat funcional gestionades pel Taller Jeroni de Moragues.

Objectiu del projecte: L’objectiu del projecte és reforçar la filosofia inclusiva i integradora a la població escolar del municipi, amb l’aprenentatge d’una activitat creativa i útil proposant abordar dues fites complementaries i molt potents:

• Aconseguir impartir coneixement i pràctica en costura i gaudir d’una experiència inclusiva, on interactuïn escolars i persones amb diversitat funcional, en un taller de costura, que duran a terme les voluntàries de l’AssociacióVk en les instal·lacions del  Mix Servei del Taller Jeroni de Moragas.
  • Comptant amb una programació d’activitats específica, que aportarà el nostre projecte, per a què un grup de voluntàries treballin per aconseguir que un equip d’escolars i persones amb discapacitat aprenguin a cosir, arranjar i compartir un espai de treball.

Activitat: Confecció d’una bossa Totebag de roba en 2 o 4 classes. Treballar el patró, tallar la roba i cosir la bossa són els eixos pràctics principals de les sessions. Els assistents seran nens i nenes d’entre 8 i 12 anys i persones amb diversitat funcional organitzats per una professora de costura i voluntàries costureres. L’espai de les classes és al Taller Mix Servei amb l’equipament i estris corresponen i el calendari programat és el següent:

• Dissabtes 23 i 30 de Novembre de 10:00 a 12:30 (amb un 1/4 d’hora aprox per esmorzar)
  • Dissabtes 14 i 21 de desembre de 10:00 a 12:30 (amb un 1/4 d’hora aprox per esmorzar)

Les inscripcions és poden fer al correus electrònic info@mixservei.cat i al albagrau.cat@gmail.com i hi ha una matrícula simbòlica de 5€ o 10€ segons núm. de sessions i material.

Bé, doncs aquí us deixem tota la informació per a què coneixeu més el nostre projecte i per a qualsevol dubte estem a la vostra disposició.

tallers DE COSTURA PER INFANTS (5)

tallers DE COSTURA PER INFANTS (7)

Us agrairem molt i ens seria de molta ajuda que ens féssiu la difusió del Tallers inclusiu de costrua per a escolars amb visió integradora que estigui al vostre abast.

Moltes gràcies per escoltar-nos i ajudar-nos a fer-ne difusió!