Taller Com Parlar Perquè els Fills Escoltin

Taller Com Parlar Perquè els Fills Escoltin a la nostra escola.

T’agradaria millorar la comunicació amb els teus fills? En aquest taller aprendreu més de 35 eines provades durant més de 40 anys que podreu aplicar des del primer dia i que facilitaran les relacions amb els vostres infants.

Durant el taller aprendreu a:

1. Ajudar als nens a gestionar els seus sentiments i a limitar les conductes inacceptables mantenint la bona voluntat
2. Involucrar-los en la cooperació permetent a pares i fills sentir-se bé amb ells mateixos
3. Alternatives al càstig que ajuden als infants a ser responsables dels seus actes
4. Potenciar l’autonomia ajudant als infants a ser persones independents i responsables
5. L’elogi que construeix una imatge positiva i realista d’ells mateixos
6. Com fugir dels encasellaments per permetre als infants veure’s des d’una perspectiva més positiva

El taller s’organitzarà en 7 sessions de 2h que es faran a l’escola en horari de 21 a 23h els dijous 1,8, 22 de març i 5,12,19, 26 d’abril de 2018.

El prou normal del taller és de 160€ per persona o 270€ per parella. Però el preu especial per a l’Escola Pins del Vallès serà de 120€ per persona o 200€ per parella.

Les places són limitades perquè treballarem en grup petit. L’últim dia per apuntar-s’hi és dilluns 26 de febrer (o quan s’acabin les places).

Per apuntar-vos, escriviu a gemma@coachgemma.com