Seguim treballant el projecte NewTREND

Els treballs de millora d’eficiència energètica del PINS es reprenen aquest estiu!

Un Sistema d’Aïllament Tèrmic per l’Exterior (SATE) a les façanes dels edificis de l’escola per millorar el confort  tèrmic, una instal·lació fotovoltaica per autoconsum energètic a la coberta de l’edifici d’educació primària i noves finestres per al  gimnàs i l’edifici d’administració són les properes millores d’eficiència energètica que es faran a la nostra escola.

Els tres projectes pilot escollits per desenvolupar el projecte NewTREND inclouen els quatre edificis del Pins del Vallès, l’escola BékayArpád de Budapest i l’edifici Seinajoki de Finlàndia.

En el marc d’aquesta iniciativa europea, fins ara s’ha instal·lat lluminària LED als edificis d’educació primària, d’infantil i d’administració.

Queden pendent d’adjudicar els treballs de substitució de les calderes atmosfèriques actuals per unes calderes de condensació que permetran descentralitzar el sistema de calefacció d’acord amb les diferents orientacions de cada edifici.

Clica aquí per conèixer-ne tots els detalls!