Sant Jordi al Pins

Aquest any Sant Jordi ens porta a un món de lletres i de paraules.

Com potser ja sabeu, enguany es commemora el 150è aniversari del naixement de l’autor de la normativa ortogràfica, gramatical i lèxica del català contemporani: POMPEU FABRA. És per això que la proposta de l’escola ha estat preparar un mòbil, d’uns 50 cm aproximadament, sobre el món de les lletres i les paraules per portar el 23 d’abril.

Al matí, hi haurà les danses d’infantil; a la tarda, les de primària. Aquí us deixem la selecció de danses per cursos.

Tot el dia envoltats de la màgia de les lletres i, per tenir una diada rodona, paradetes de llibres, de dolços, de salat, de begudes, de cafès, de manualitats… no hi faltarà de res!

Els nens i nenes de Cicle Mitjà faran tallers perquè en pugui gaudir tota la canalla.

Els grans de l’escola, els i les alumnes de 6è, vendran roses i números de rifa per al sorteig de la tarda (després del repartiment de premis dels Jocs Florals).

No us ho podeu perdre perquè serà un dia molt especial! Us hi esperem.