Sabeu jugar als escacs bojos?

Al PINS SÍ!

A la tardor, alumnes de 3r a 6è han jugat als Escacs Bojos a la Pineda amb els escacs gegants de l’escola. En aquest torneig, cada jugador/a ha de pensar estratègies per perdre la partida. Si perds, guanyes!

L’objectiu principal d’aquesta activitat era donar a l’alumnat una opció de joc lúdica i divertida en el temps de migdia. I la veritat, es va aconseguir amb escreix. Un total de 41 alumnes han jugat partides d’escacs durant el trimestre. Alguns no hi havien jugat mai i ara contemplen els escacs com a opció de diversió; d’altres van millorar-ne les seves tècniques. A més, s’han creat noves amistats mitjançant el joc i han treballat aspectes personals com la tolerància, la frustració, el diàleg o la companyonia. Finalment, destaca el treball amb habilitats cognitives com la concentració, l’agilitat mental o la capacitat d’anàlisi.

El torneig va tenir com a finalistes en Roger Pons (6è), l’Uma Hijra (5è), el Lucas Machina (3r) i en Jordi Vilarasau (6è). Una experiència molt enriquidora que, de ben segur, repetirem.