Reunió sobre alimentació escolar del menjador del Pins

Benvolgudes famílies,

Els últims anys estem fent molts canvis a l’espai de migdia i menjador.

El menú és un canvi fonamental seguint les directrius del Departament de Salut per a menjadors escolars -sempre buscant el millor per als nostres fills i filles.

Potser hi teniu preguntes com:
Per què aquests canvis?
Què mengen ara les nenes i nens al Pins?
Per què mengen més sovint verdura?
Per què només un cop al mes prenen menjar arrebossat?
Com s’adapta la canalla als canvis de textures, de presentacions, de proporcions?
Per què modificar el menú si fins ara ja menjaven prou bé?

Voleu respostes?
El proper 12 de novembre a les 20 hores, tothom convidat a la reunió sobre alimentació escolar del menjador del Pins . Ens trobem a l’espai menjador de l’escola.
Per explicar la nova situació del menjador participaran la Vanesa Segarra (pediatra), la Saioa Segura (nutricionista) i la Laura Roca (coordinadora de l’AFA).
Mentre arriba el dia de la reunió, podeu revisar les guies amb les pautes alimentàries dels menjadors escolars a Catalunya. Ens ajuden a comprendre què, com i per què treballem les
petites modificacions dels menús habituals del Pins.

recomana_menus_escola

guialimentaciosaludableESCOLAR 2017

acompanyar_apats_infants_2016_ca

L’objectiu al Pins és sempre gaudir del menú més saludable i variat possible.

Us esperem a la reunió,

GT Temps de migdia (menjador i lleure educatiu)