POU D’ART AL PINS

Sabeu que al PINS fem arts plàstiques amb el Pou d’Art?

Al PINS gaudim amb noves activitats extraescolars per a aquest curs!

Aquesta activitat ha tingut molt bona rebuda. 10 alumnes de 2n a 6è curs fan l’extraescolar els dilluns; i 8 alumnes de P4 a 1r la fan cada dimecres.

L’activitat artística potencia la creativitat mitjançant diferents propostes plàstiques guiades per la Cristina.

Descobrim materials, deixem anar la imaginació i ens ho passem d’allò més bé aprenent un munt de tècniques.

Ja hem après que el llapis és una eina bàsica que obre tot un món creatiu a explorar. En pintura, hem perfeccionat el traç i apreciem les games de colors tot fent barreges. I amb el fang i el paper maixé, treballem la creativitat en tres dimensions.

Us hi estem esperant per gaudir de la creativitat artística! Veniu i participeu-hi!