PINS… Posa’t guapa!

Famílies! Arriba la BricoPINS i l’escola necessita posar-se a punt!

Diumenge 31 de març a les 10 del matí veniu a l’escola: pares, mares, nens, nenes… No hi pot faltar ningú! IMPORTANT: recordeu que diumenge comença l’horari d’estiu, així que dormirem una mica menys!!

Al Pins hi ha feina per a tothom! Volem rentar la cara de l’escola i tenim una graella plena de tasques a fer.

NECESSITEM TOTES LES MANS! Hi ha feina a totes les aules i espais de l’escola. No cal ser experts i expertes, només calen ganes de passar-s’ho bé i de treballar una mica.

Aneu preparant les vostres caixes d’eines, estris de pintura que ja no utilitzeu i voleu reciclar, roba còmoda i que es pugui tacar i… ganes, moltes ganes!

Apunteu-vos-hi avisant els resposables de nivell.

Primer ens repartirem segons el curs de la vostra canalla i després n’adjudicarem tasques a les zones comunes.

Animeu-vos-hi. Ens ho passarem molt bé!! (I la canalla, millor!)

Ahhh si feu fotografies i voleu que surtin la setmana vinent al PINewS… envieu-les al correu afa@pinsdelvalles.cat i les hi publicarem!