Participeu al PINScience

Aquest curs torna PINScience!!

Estem preparant la nostra Setmana de la Ciència, que tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 de maig. Reserveu-ne les dates!

PINScience és la Setmana de la Ciència al Pins on familiars (pares, mares, avis, àvies, tietes, oncles, amics, amigues, etc.) preparen tallers científics i experimentals per als infants. Tota una setmana plena de ciència, on la família és qui dóna les classes per un dia. Tota una setmana plena de coneixement compartit, treballant perquè l’escola sigui una Comunitat Educativa.

Voleu apropar el món de la natura, de la tecnologia i de la ciència a la canalla? Voleu aprofitar per gaudir una estona a l’escola fent experiments, observacions o manualitats amb els infants?

Com hi puc col·laborar?

• Proposar i organitzar un taller nou.
  • Liderar un taller ja fet altres anys (tenim un arxiu de tallers on segur que trobeu algun que us interessa i podreu realitzar).
  • Ajudar en algun taller.
  • Fer-hi fotos.

Podeu enviar un mail amb les propostes/dubtes/suggeriments a pinscience@gmail.com.

Us convidem a venir el divendres 23 de febrer a les 16.30h a la biblioteca de l’escola, on farem una xerrada informativa i exposarem tallers perquè us hi pugueu apuntar.

Animeu-vos-hi!!!