Nadal especial al Pins!

Reserva’t el 15 de desembre per al Wallapins i la Festa de Nadal!

Si creieu en el reciclatge i en l’economia sostenible, ja us podeu  inscriure a la primera edició del Mercat de Segona Mà  del Pins del Vallès: el Wallapins.

Si teniu  roba, joguines o llibres als quals voleu  donar  una segona vida, podeu muntar-hi parada. El Mercat es farà a la pineda de l’escola i el lloguer de cada taula tindrà un cost de 5 euros.

Us hi podeu apuntar aquí.

Estarà obert a tothom, de dins i fora de l’escola,  i  se celebrà el dissabte 15 de desembre coincidint amb una gran Festa de Nadal oberta a totes les famílies que començarà a les 11 del matí i s’allargarà fins a les 10 de la nit.

S’organitzaran tallers infantils de decoracions de Nadal,   batucada a càrrec del  grup de mares i pares de la Batu Pins Pam Pum, nadales, dinar de carmanyola, photocall nadalenc i un quinto. Sí, sí!, ho has llegit bé, un quinto de Nadal organitzat pels nois i noies de sisè al gimnàs! Hi haurà servei de barra i menjar. Així que ja no tens excusa per participar en la Primera Festa de Nadal del Pins.

Pots consultar-ne tots els horaris al cartell. Fes-lo córrer pels teus contactes!