Multiesport col·lectiu amb 2n de primària

Benvolgudes famílies,

Els dimecres a la tarda, 20 alumnes de 2n de primària fan l’activitat de Multiesport col·lectiu, una activitat en la que practiquen trimestralment; l’Handbol, el Bàsquet i el Voleibol. Per així, aproximar-se i poder donar continuïtat a un d’aquests tres esports a 3r de primària.

Durant el curs, s’organitzen 6 jornades per tal de compartir i experimentar l’aproximació al món de l’esport de manera lúdica i de forma adaptada juntament amb altres escoles del municipi.

Així doncs, el divendres 25 d’octubre de 18 a 19.30h el grup del Pins es trobarà junt amb les altres escoles al Gerbert d’Orlhac.

La jornada consistirà en un seguit d’estacions on els infants de Multiesport podran posar en pràctica i millorar diferents aspectes relacionats amb l’handbol!

Us desitgem una gran jornada!

Maria Beà

Coordinadora d’extraescolars