La Robòtica ens fascina!

Benvolgudes famílies,

Dilluns i dimarts a la tarda gaudim de l’activitat de Robòtica. Som 29 alumnes en total!

La robòtica que fem a l’escola es basa en la construcció activa i el descobriment guiat per l’alumnat. Fomenta que els i les participants construeixin les seves solucions tot fomentant el treball en equip, la comunicació, la creativitat i el pensament crític.

Aprenem conceptes bàsics de robòtica, alhora que desenvolupem la creativitat i el pensament crític. Durant les sessions construïm models de màquines i mecanismes, programem accions i comportaments, mesurem distàncies en centímetres i velocitats en rotacions, investiguem el funcionament de les màquines i creen les seves pròpies històries.

A més, el grup 1, 2 i 4 participem a la competició Fisrt Lego league a on presentem una maqueta amb un robot motoritzat i un pòster per exposar el projecte.  El repte d’aquest curs  és la ciutat sostenible.

​Moltes gràcies,

Maria Beà