La Castanyera ve al Pins

Concurs de dibuix a llapis “La Castanyera ve al Pins”

Ja tenim els guanyadors del Concurs de dibuix “La Castanyera ve al Pins”, una activitat dirigida lliure en què els i les alumnes han fet un dibuix de la Castanyera venint a l’escola Pins (en un full A-4 i a llapis).

El jurat, format per un petit grup d’educadors i educadores del temps de migdia, ha escollit els dibuixos premiats d’entre 106 participants. A cada curs hi ha un guanyador o guanyadora premiat, de la mateixa manera que s’han premiat tots i totes les alumnes que hi han participat per les seves originals creacions.

No dubteu a venir a veure’ls, estan exposats a l’entrada de l’edifici d’Educació Primària.

Primers premis:

1r A: SARA ZAMORA

1r B: HELENA GUERRERO

1r C: ALBA CANAL

2n A: IVET MURUGARREN

2n B: ORIOL ZAPLANA

3r A: CLÀUDIA DIEZ DEL CORRAL

3r B: JANA MUÑOZ

4t A: JOAN BORRÀS

4t B: CAMILA ADA CHOQUE

5è A: AGATA TAILLEFER

5è B: JUDITH ROCA

6è A: AINA MENDOZA

Participants premiats:

1r A (Marçal, Jana, Aurianne, Dani, Aleix, Sara, Ona i Ari), 1r B (Ainhoa, Jan, Aroa, Ruth, Júlia, Pau, Mariona, Lucas, Àlex, Helend), 1r C (Abril, Alba, Maria, Emiliano, Nel i Clara), 2n A (Aleix, Eneko, Janna, Carme, Raquel, Marc Ch., Oriol, Guim, Aina, Júlia C., Júlia H., Rita, Nel·la, Quim, Dídac, Bruna, Ivet, Emma), 3r A (Oriol, Martina, Aleix, Nerea, Jan, Joan, Guillem, Clàudia, Aina, Paula C., Mar, Paula S., Marta, Àlex, June), 3r B (Unai, Gerard, Tanit, Kiara, Ona, Oihane, Jana, Ivet, Júlia, Blanca, Ona, Natàlia, Clàudia, Miquel, Jan), 4t A (Júlia, Aina, Joan, Esther, Aina, Ona, Zoe), 4t B (Georgina, Sara, Clara, Camila, Mar, Miguel, Paul), 5è A (Àgata, Júlia, Maryan, Erola, Biel, Alessia), 5è B (Judith, Laia P. i Clàudia) i 6è A (Minan, Aina i Júlia).