LA CASTANYADA DURANT EL TEMPS DE MIGDIA

Ja que la Castanyada és una tradició molt celebrada i estimada a casa nostra, també la volem celebrar durant el Temps de Migdia.

De fet, la preparem i treballem de forma lúdica unes setmanes abans amb tallers de tardor:

-Recollida de fulles als diferents racons dels patis de l’escola (P4 i P5)

-Dibuix de la Castanyada (P4 i P5)

-Creació de màscares i taller de Halloween a la Pineda (1r i 2n).

Taller de dibuix de la Castanyada, que aquest any ha portat com a nom “La Castanyera fa la volta el món” (1r-6è).

Com ja sabeu, aquesta és una activitat dirigida en què els nens i nenes poden participar, de  manera lliure, fent un dibuix sobre un tema relacionat amb la castanyera. Aquest any han estat 125 infants els que hi han participat, els quals han fet uns fantàstics dibuixos. Moltes felicitats a tots i a totes per uns dibuixos tan originals i creatius!

Els guanyadors o guanyadores de cada grup classe, escollits de manera anònima per un grup d’educadors del Temps de Migdia, han estat els següents:

1r A: MARIA

1r B: ANDREU J.

2n A: ONA

2n B: ARNAU

2n C: MARIA

3r A: JÚLIA C.

3r B: SOLENN

4t A: JUNE

4t B: MIQUEL

5è A: JAN

5è B: SÒNIA

6è A: EROLA

6è B: JUDITH

Trobareu els dibuixos premiats exposats a l’entrada de l’edifici de primària. També podeu veure’ls a les fotografies que us adjuntem de la Castanyada en Temps de Migdia.