JORNADA DE TENNIS

Jornada de Tennis al Club Esportiu Valldoreix

El passat diumenge 17 de març, els i les alumnes d’Iniciació al Tennis de diverses escoles van gaudir d’una fantàstica jornada al club Esportiu Valldoreix.

Iniciació al Tenis és una activitat extraescolar nova d’aquest curs vinculada a Barcelona Total Tennis (BTT) que fem els dijous a la tarda amb 10 alumnes de P5 a 2n de primària.

El principal objectiu  de l’activitat és introduir el tennis a les escoles d’una manera fàcil i divertida, buscant al mateix temps que els nens i nenes es familiaritzin amb els considerats cops bàsics de l’esport: dreta, revés, servei, volea de dreta, volea de revés i el remat.

La metodologia d’aprenentatge que se segueix és mitjançant la diversió, el descobriment, el desenvolupament de les habilitats psicomotrius i la motivació constant de l’alumnat. Tot això amb una proposta de jocs adaptats i la relació immediata entre els nens i nenes practicants.